Jobb!

 
Jag har jobbat otroligt mycket nu på 3 veckor.. närmare 100 timmar sammanlagt.
Det är ju inte ens heltid men det är mycket för mig, och det är jobbigt att vara ifrån Olivia så mycket när hon fortfarande är så liten.
Men vi behöver pengarna så just nu finns inga andra alternativ...
Men nu tänker jag vara ledig i veckan, 3 dagar iaf för ska jobba hela kommande helg.
 
Annars så flyter dagarna på som vanligt.. försöker vara ute med Olivia så fort det är fint väder, men det är ju inte ofta det är det.
Nu har vi planer på att eventuellt åka till Finland i början på september innan jag börjar jobba "på riktigt".. dvs går tillbaka till sjukhuset.
Lite semester vill jag ha det här året iaf :) det var ju ändå nästan 8 månader sen jag var där sist.. saknar min familj där och saknar Finland.
 
Nu ska vi ta och titta på lite true blood innan det är dags för mig att gå å lägga mig, är så trött fortfarande efter helgens jobb....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0