Lite piggare


Idag är jag piggare, har fått sova mer under natten nu.
Den här natten gick jätte bra, hon somnade utan krångel efter matningarna.
Vet inte vad det var som var fel igår natt då hon bestämde sig för att gnälla...
Så svårt med bebisar innan man lär känna dem ordentligt, man känner sig så maktlös för man vet inte vad man ska göra för att få dem att må bättre. Men sånt lär man sig med tiden, jag vet...

Idag ska vi ju ta en sväng till marieberg och sen ska vi väl åka och gratta svägerskan.
Sen måste jag ta mig till marieberg nån annan dag då älsklingen inte är med och köpa present till honom också, han fyller snart som så många andra :)

Nu ska jag ta och äta lite frukost, vaknade för en timme sen så magen börjar kurra lite smått :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Skönt tat ni fick sova lite :) Sömnen är viktig för att man ska må bra och orka med vardagen.

pussis <3

2011-09-12 @ 08:36:35
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0