Jobbigt och tråkigt.


Håller på å städar för fullt här hemma, det har ju inte blivit så mkt städning på senare tid, mer än nödvändigt, så nu har jag massor att göra. Har hållt på i 2 timmar och jag ser ännu inget slut :(
Men orkar nog inte ta allt idag utan får ta dammsugning och tvättning av golven imorn.
Måste fortfarande baka lite ikväll.

Så, imorn blir det lite kalas här hemma, därför håller jag på å städar :)
Älsklingen fyllde ju år i onsdags men då var vi iväg och firade hans pappa som också fyllde år.
Det blir nog bara bådas familjer som kommer, tror inte älsklingen har bjudit någon kompis.. Don't really know...

Nu ska jag se ifall Olivia vill äta, sen ska jag baka innan det är dags att glo på idol :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Ja, hon lät faktiskt mössan sitta på :) otroligt nog! hehe

2011-09-24 @ 09:04:55
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Hahaha nej, men jag fastnade för bakgrunden bara för att det påminde om påslakanen ;)

2011-09-26 @ 15:55:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0