Trött


Ska alldeles strax gå å lägga mig, mina hjärtan sover båda två.
Olivia väckte oss vid 5 på morgonen och vägrade somna om. Så ingen av oss kunde somna om så det var bara att snällt gå upp. Sen så ville hon inte sova förrän kl9... tänkte sova en sväng där jag med men sen så fastnade jag och älsklingen på soffan, vi tittade på en japansk animé serie som handlar om vildhundar som heter Weed.
Nu är jag så trött så jag ser i kors men ville bara slänga iväg ett inlägg, hur tråkigt det nu må vara :)

Imorgon så har jag tid hos barnmorska för efterkontroll, allt ser nog bra ut, hoppas jag iaf.
Jag vill iaf få grönt ljus... till att börja småträna å så :)
Har ju gått ner mkt i vikt, alla graviditetskilon plus 6kg till, så det börjar bli dags att få kroppen lite fastare så inte allt börjar hänga :)

Sen så fyller Olivia 7 veckor imorn! stora tjejen :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Grattis Olli på sju veckors dagen! :) <3

2011-10-12 @ 07:50:33
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0