Kurator


Idag har jag en tid hos kuratorn inbokad.
Tänkte inte att jag skulle behöva men bvc sköterskan rekommenderade det pga min tidigare depression före graviditeten. Och även om jag inte känner av depressionen nu så tyckte hon att det var bättre att jag går hos kuratorn och pratar ändå. Visst har jag dagar då jag känner mig väldigt låg, men det har väl alla. Mer eller mindre. Men det kan kanske vara skönt att prata med någon, för det är klart att jag oroar mig en massa och tänker mycket på saker runt omkring mig. Kanske blir för mycket för mig sen i längden.

Men innan det så ska jag ta en sväng till hallsberg, har hittat en vinterjacka (begagnad) som jag ska testa och om den passar så ska jag köpa den. 250kr ville säljaren ha för den och det är verkligen inte mycket om den nu är bra.
Å exakt en sån som jag har letat efter så det kan inte bli bättre :) man måste ju vara ekonomisk, allt behöver inte vara nytt :) speciellt inte om man inte har råd men behöver saker och ting.

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen, har varit vaken i ett par timmar men sitter fortfarande i morgonrock :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Nä, vissa av sakerna är helt onödiga och jag lägger inte ut saker på blocket för 20-50 kr vilket man skulle isf få för vissa saker. Onödigt :P



Jag hoppas att det hjälper att prata med kuratorn och att ni kommer fram till någonting..

2011-10-31 @ 09:47:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0