7 timmar..


Olivia sov 7 timmar i sträck inatt! hon somnade igår runt 20.30 och vaknade inte för att äta förrän 03.45! gissa om jag var förvånad när jag vaknade :) därmed fick jag 5 timmar sammanhängande sömn. Inte illa :)
Tror att det var en kombination av övertrötthet och badandet igår kväll som gjorde att hon sov så länge.
Men jag hoppas att det snart blir så jämt, att hon vaknar bara 1 gång per natt för att äta. Men den tiden kommer väl med förr eller senare :)

Idag ska vi hem till Mandy och hälsa på på eftermiddagen. Annars har vi inget för oss.
Måste nog fortsätta städa här hemma lite, vart avbruten igår för vi skulle hem till mamma för hennes man fyllde år igår. Så Tack för fikat, det var jätte gott!! :)

Sen måste jag fortsätta att leta fram bilder på alla i våra familjer, har ju fått en gratis fotoalmanacka från ica foto och bestämde mig för att göra det till en "födelsedags"almanacka. Dvs jag ska lägga in bilder på våra familjer på de månaderna de fyller år. Blir lite roligare så :) men inte lätt att hitta bilder på alla då de är "ensamma" på kortet.

Och förresten, kan ni fatta att det redan är november på tisdag???

Kommentarer
Postat av: Nina - tvåbarnsmamma

Ja varför inte :) kan ju se i veckan vilken dag som passar :)

2011-10-30 @ 13:01:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mamma

kiitos teille että tulitte

2011-10-31 @ 05:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0