Onsdag


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ

B som i Babycafé

Idag gick vi till babycafét med Olivia för hon skulle fotograferas.
Hade inga speciella förväntningar, trodde nog det värsta, att hon skulle vara jätte grinig och inte alls medgörlig.
Men så hon överraskade oss! Jätte glad tös som skrattade åt fotografen så det blev jätte fina bilder :D
Längtar tills vi får koden så vi kan titta och beställa.
Blir nog inte många bilder då de är väldigt dyra, men någon iaf måste vi ha :)

Sen så skulle även dagens bokstav handla om "blond eller brunett". Jag har länge nu velat bli blond, har gjort en massa blonda slingor några gånger men nu funderar jag på om jag skulle blondera håret helt och hållet.. har nog aldrig gjort det så... men sen är ju ekonomin största problemet där.. det kostar ju ganska mycket då jag inte kan göra det hemma, håret blir bara orange... och om jag har råd att hålla på å bleka det så att det inte blir världens utväxt hela tiden.. enklare skulle ju vara om jag blev brunett igen istället, då kan jag ju färga håret själv hemma. Men jag vill ju helst inte vara brunett just nu :(
Hehe, vilka problem man kan ha :)
Får väl se ifall man får nåt smått "bidrag" när man fyller år så jag kan ta och gå till frissan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0