Hoppsan!


Vet inte vad som hände men Olivia sov i 9 timmar inatt! utan att vakna :)
La henne vid halv nio igår kväll och halv sex vaknade hon för att äta.. sen sov hon till åtta efter det...
Hon var väl trött stackarn, hade lite feber igår kväll igen men nu verkar det som att febern har gett sig. Får vi hoppas iaf. Men nåt som var riktigt obehagligt var mina bröst imorse! jag vaknade själv vid fem för att det verkligen sprängde och de var stenhårda :) då vart jag nästan orolig för att nåt hade hänt eftersom hon inte vaknat än så jag hoppade upp ur sängen och var tvungen att titta så att hon andades.. sen började hon äta i sömnen så jag visste att allt var bra :)

Idag är det stormigt ute så det blir att hålla sig hemma... jag måste iofs ta mig till affären en snabbis men det är så nära så jag hinner nog inte blåsa bort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0