Håller på...


... och skriver min förlossningsberättelse nu...
Det kommer att ta en liten stund och den kommer att bli LÅNG! :)
Svårt att korta ner den när det tog så lång tid från början till slutet...
Men den dyker väl upp här på bloggen inom de närmsta dagarna, kanske imorgon. Har skrivit halva men känner att jag börjar få lite skrivkramp så får fortsätta senare ikväll eller imorgon.
Kommer även att bjuda på några bilder från förlossningen ( inga "avslöjande" eller "äckliga) men heller inte så smickrande bilder :)

Nu ska jag titta till tösen ifall hon vaknat, sen blir det nog en sväng hem till syrran.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Finally! :)

Ska bli kul att se lite bilder :) Även fast jag var med så kommer man inte ihåg så mycket av hur allt såg ut osv

2011-11-03 @ 21:40:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0