Alfabetet


Ska börja med en liten grej som jag sett på många andra bloggar.
Nämligen att skriva ett inlägg dagligen med en bokstav från alfabetet. Får se hur det går :)

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ

A som Augusti

Kan väl säga att augusti i år har betytt så otroligt mycket för mig.
Det är då våran efterlängtade dotter föddes! hon var planerad och älskad från stunden vi fick reda på att vi var gravida. Även om vi har det jobbigt för tillfället, och jag känner mig så frustrerad och otillräcklig, så älskar jag ju henne nåt enormt! Hennes underbara leende när hon ser mig och hennes skratt är det bästa som finns.
Mitt liv förändrades helt då i augusti, och bara till det bättre. Även fast jag beklagar mig mm så skulle jag inte byta bort mitt liv för nåt i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0