Sunday..


Hade tänkt att ta det lugnt idag, men av någon anledning så har jag inte kunnat.
Har varit tvungen att diska och göra rent badrummet mm..
Konstigt, nu har jag småstädat i 3 dagar, det är verkligen inte likt mig :)
Men jag har ju tagit lite i taget för orkar inte så mkt på en gång.
Men nu börjar det se normalt ut hos oss :)

Igår kom Angelina hit och vi tittade på eurovision tillsammans..
Konstiga och svaga låtar och absolut fel låt vann!
Tycker inte att den var bra överhuvudtaget.
Tyckte att irland eller moldavien skulle ha vunnit ;)
Bara för att de var speciella och stod ut..

Nu ska vi hem till syrran en sväng och sen är det dags att laga mat.
Men vad ska man laga? det är nog den svåraste vardagliga frågan enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0