Monday..


Då var det ännu en måndag och en ny vecka..
Vädret är verkligen inte det bästa, när ska det sluta blåsa??
Vill ha riktig sommar nu.
Nu har jag 3 veckor kvar på jobbet, känns helt underbart att få spendera hela sommaren hemma.
Vet bara inte riktigt hur jag jobbar nästa vecka och veckan därpå..
Chefen har inte gjort klart mitt schema..
Men den här veckan så jobbar jag kväll idag och dag imorn, sen ledig onsdag.
Kväll torsdag och dag fredag sen ledig helgen..
Skön vecka med andra ord :)

På lördag åker vi nog iväg till kolmården med syrran och familjen.. kanske mamma å hennes man också..
Ska bli trevligt.
Å på söndag så firar jag och älsklingen 1års bröllopsdag!
Fattar inte att det gått ett år sen vi gifte oss...
Det ska vi nog fira genom att gå på bio eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kolmården blir det helt klart :)

Och klart ni ska på bio! Passa på nu :D

2011-05-30 @ 11:16:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0