Konstig dröm...


Jag har läst att under den här perioden av graviditeten så drömmer man mer, eller åtminstonde kommer ihåg drömmarna bättre då man vaknar oftare.
Och att man oftast då drömmer om graviditeten och förlossningen och barnet.
Och det stämmer faktiskt..
Har flera gånger drömt att det var dags att åka till förlossningen mm.
Inatt så drömde jag att jag födde våran dotter och jag såg hur hon såg ut!
Konstigt för det brukar jag inte kunna se i drömmarna..
Det var verkligen en mini-version av älsklingen :)
Mörkt hår och mörka ögon och otroligt söt :)
Det enda konstiga i drömmen var att hon hade redan typ 5 tänder!!
haha, snacka om det var kul att börja amma ;)
Men sen vaknade jag.
Fler konstiga drömmar kommer det att bli, det vet jag :)

Idag är jag ledig från jobbet och hade tänkt att baka bullar..
Får se om jag orkar för måste ta mig till affären först...
Men jag har ju hela dagen framför mig.

Kommentarer
Postat av: äiskä

hyvin kehittynyt vauveliini. heh heh

2011-05-25 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0