Klart!


Idag fick jag ett godkännande till graviditetspenning from 16/6..
Känns så skönt att få klarhet i det och slippa gå å fundera.
Fast chefen sa att med det jobbet jag har så har ingen hittills blivit nekad.
Skulle bara höra av mig till dem när jag väl går på havandeskap så ska de börja betala :D

Nu ska jag göra mig iordning för jobb..
Ska jobba kväll och sen dag imorn.
Imorn blir en så gott som normal dag, slutar 14.30..
Svårt att gå hem 11.15 på en helg när det redan är ganska få som jobbar och oftast mkt att göra.
Men jag är ledig på söndag iaf :)
Hoppas på fint väder så man kan hitta på nåt kul :D

Glöm inte bort att det är fredagsmyyyyys ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra :) skönt för dig!



Vi åker tillbaka med nattbåt den 21:a..

2011-05-21 @ 07:22:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: marzu

se lidl vesi on väkevämpää ku muut vissyveet...ainaki mun mielestä.siks se oliki vain se merkki mikä autto mulle.. höhöhö

2011-05-21 @ 09:19:23
Postat av: äiskä

jeeee....

2011-05-22 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0