Fredag.


Men idag blir det inte mkt fredagsmys för min del, ska upp tidigt imorn och jobba.
Besöket igår hos sjukgymnasten gick bra, fick lite ryggövningar och han rekommenderade en sjukskrivning på 25-50%. Han sa att lagom är bäst av allt, jobb, träning och vila, och det stämmer ju :)
Så vi får se vad läkaren säger på tisdag.
Men det är iaf bara 6 veckor av arbete kvar innan jag får bara vara hemma och förhoppningsvis njuta av graviditeten :)
Men igår fick jag äntligen iväg gravidpenningslapparna. Usch vad jag inte tycker om att fylla i sånt.

Igår hade jag å syrran lite filmmys hemma hos henne, åt godis och tittade på "Burlesque", fast hann inte se klart den då Eya vaknade och inte ville sova själv..
Men det får vi ta någon annan dag sen :)

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag sitta barnvakt till de två små trollen <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Tack för idag! <3

2011-05-06 @ 16:55:44
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0