Det rör sig...



Blir så glad när det rör sig i magen, hon är en liten vilding tror jag :)
Det börjar kännas mer och mer och jag kan se på magen när hon rör sig.. men för en annan så kan det vara svårt att se då man inte vet vart man ska kolla.
Men lite jobbig är hon, så fort jag ber någon känna på sparkarna så slutar hon..
Om jag håller handen så sparkar hon för fullt men sen när någon annan lägger sin hand på exakt samma ställe så vill hon inte längre.. hon har redan börjat busa :)
Men det kommer, ju mer hon växer desto mer känner man.

Nu ska jag iväg till sjukgymnasten, får väl se vad han säger..
Sen måste jag fylla i klart min blankett om havandeskapspenning. Tycker sånt är skitjobbigt för jag är så dålig på såna grejer.. men det blir väl bra. Måste nog ringa försäkringskassan och fråga ett par saker men annars är jag klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0