Bom bom


Otroligt vad det rör sig i magen nu...
Börjar nog bli lite halvtrångt där inne.
Känner att magen guppar åt alla håll när hon håller på där inne.
Men det är så mysigt, själva känslan att det finns ett liv där inne <3

Idag slutade jag tidigt, som det kommer att vara nu i fortsättningen.
Känns jätte skönt för jag klarar inte av så mkt mer.
Nu kämpar jag på bättre på jobbet och hemma.
Idag vilade jag ett tag efter jobbet, var så himla trött, har ju trots allt jobbat 4 dar i streck.
Sen så har jag börjat ta tag i lägenheten, mkt skräp som ska slängas och göras i ordning.
Har iaf tvättat kläder och sorterat och hängt upp rena kläder.
Gjort rent och dammat av i sovrummet och nu tar jag en liten vila här för bebben är inte så glad.
Sen är det bara att fortsätta lite till.
Kommer inte att orka göra allt idag men jag har ingen brådska :)

Om en stund ska jag börja förbereda för lite käk, mandy ska komma hit och hälsa på å vi ska fira att hon tagit studenten :)
Tänkte baka en paj också, men nu är jag inte så säker på att jag orkar :( men mat blir det iaf.


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Det är bara att läsa på och skaffa sig bra utrustning så kommer man dit :) Det är bara en väldigt dyr hobby så det tar ett tag :)

2011-05-13 @ 23:19:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0