Våren närmar sig..


Kändes jätte skönt att vakna upp idag och se solen skina så fint.
Man mår mycket bättre psykiskt av lite solstrålar :)
Igår var ju ingen bra dag, men den blev bättre mot kvällen.
Jag var hos Saara och vi snackade bara en massa skit och så bastade vi!
Som jag har längtat efter att få basta! det var välbehövligt... kände bara hur stressen försvann från huvudet och axlarna. Önskar verkligen att jag hade en egen bastu.
Kvällen avslutades med nybakta kanelbullar och påskmust :)

Idag jobbar jag kväll, snart ska jag ställa mig och laga lite mat hade jag tänkt.
Och idag åker syrran och familjen hemåt från Paris. Har varit ganska tomt här när jag inte kunnat gå dit på en vecka.
Men imorn efter jobbet ska vi nog dit en sväng.
Har iofs trippelbokat mig imorn! hur man nu lyckas med det....
Men lite olika tider hoppas jag bara.. hahaha.

Längtar till fredag! då får vi äntligen bekräftelse på det liv som växer... :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har fatt se solens stralar har varje dag :) Atminstonde lite iallafall. Langtar inte hem till iskalla sverige och sno..

2011-03-15 @ 11:31:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej vännen! :) Nu har jag addat dig och jag tycker definitivt att vi ska ta en fika i helgen! :) Hör bara av dig vilken dag du kan så ska vi allt lyckas klämma in en fika :) Nu har vi förresten ntligen köpt barnvagn! Och herregud vad nöjd jag är :D Den är så fin, och jag kan verkligen inte bärja mig tills vår lilla bebis får ligga i den o se så där söt och gullig ut, tihi :) Kram

2011-03-16 @ 21:05:56
URL: http://mammasophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag måste ju bara säga det också, ni två ser förbannat söta uttillsamma på bilden i mitten! Ni ser så lyckliga ut :D

2011-03-16 @ 21:07:29
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0