Stan och marieberg


Idag har jag haft fullt upp.
Mamma kom förbi på en kopp kaffe tidigare idag och sen var det dags för mig att åka till stan.
Behövde ett par mammabyxor då mina vanliga börjar trycka på under magen.
Och en ny bh då jag har fått en kupa större och mina gamla fungerar inte så bra..
Men det finns så dåligt med mammakläder i affärerna! bara h&m som har men inte hittade jag nåt där heller.. på stan alltså. Sen så skulle jag fika vid 16 med en tjej som jag träffat via familjeliv, vi är bara 1 vecka ifrån varandra i graviditeten så det var kul!
Sen åkte jag hem å hämta älsklingen för att åka en sväng till marieberg.
Där på h&m hittade jag äntligen ett par byxor och en bh!
Att det ska vara så svårt..
Leggings kan jag ju ha men vill inte gå med bara det hela tiden heller..
Skönt att kunna köpa samma storlek som man haft innan också på byxor, enda skillnaden är ju att de är lite större vid magen. Så otroligt osexiga men sköna ;) haha.

Nu ska jag bara slappa, en dag som denna tar på krafterna mer än vad man tror...
Imorgon ska jag träffa Saara, det var länge sen. Kul att se hur brun hon blivit efter 2 månader i tanzania :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0