Jobbhelg


Nu har jag en lång jobbhelg framför mig..
Ska jobba kväll ikväll och imorn och sen på söndag jobbar jag dag.
Nästa vecka blir inte bättre, är bara ledig på måndag och sen jobbar jag fyra dagar i rad..
Nu kanske nån tänker att vadå, många jobbar ju 5 dar i rad, men med mitt jobb så går det inte.
Man blir helt slutkörd.. och i mitt nuvarande tillstånd så blir det ännu jobbigare.
Men det går, bara man tar en dag i taget.

Gårdagen spenderades med Saara, och senare sen på kvällen kom Angelina och vi tittade på film.
Hereafter hette den och den var bra. Men lite för lång med tanke på innehållet men sevärd!

På söndag är vi bjudna hem till mamma på lite mat, går dit direkt efter jobbet.
Sen lite senare ska vi hem till Mandy å hälsa på.. det går alltid nästan 2 veckor eller nåt mellan besöken så nu är det väl dags :)

Idag har jag gått in i v.19!
Tiden går snabbare än vad man tror och snart är jag halvvägs... kan inte riktigt fatta det..
Kan inte förstå att det är en bebis som växer i magen.. men det blir väl mer verkligt om en vecka då vi har ultraljudet..
Fast nu när det närmar sig så börjar jag oroa mig mer och mer.
Att nåt ska gå fel och att det är nåt fel på bebisen... usch och fy för såna tankar men de går inte att undvika..
Sen så vill vi se vem det är som är där ;)
Fast för mig spelar könet ingen roll, bara det är friskt.. men kul att veta i förväg om det går ändå :)

Oj, nu vart det nästan en hel novell, dags att ge sig.. kanske ringa mamma och kolla om hon vill ha besök innan jag ska till jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas att jobbhelgen gar bra! Ses pa onsdag forhoppningsvis :)

2011-03-12 @ 17:55:45
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0