Ischias


Det här är tredje dagen i rad som jag har problem med min ischias nerv.
Det gör så himla ont och så strålar det ner i höger ben.
Pratade med min bm idag och hon rådde mig att ringa till sjukgymnasterna imorn och de kanske låna hem en tensapparat till mig eller om det blir värre så ska vi prata om sjukskrivning.
Om det fortsätter så här så vet jag inte vad jag ska göra..

Idag har jag försökt städa lite men måste ta en massa pauser.
Så det får bli lite kvar till imorn.
Och nu har vi äntligen tagit tillbaka badkaret från förrådet så nu kan jag iaf ta ett varmt bad.
Ville inte ha badkaret förut så vi tog bort den men nu behövs den verkligen.

Kommentarer
Postat av: marzu

ei sulla oo munuaiset kippeenä?

2011-03-24 @ 19:13:09
Postat av: Sophie

Usch det låter inget kul du! :( Hoppas det släpper snart och förhoppningsvis slipper du ha det resten av graviditeten, det kan ju inte vara roligt annars :(



Jag blev så himla nöjd! Det är etthelt nytt rum! :) Snart blir sovrummet klart också :D Förhoppningsvis under helgen :D

2011-03-25 @ 07:25:05
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0