Blir så trött..


Jag blir så himla trött på människor ibland.
Vissa har verkligen ingen förståelse alls för hur man kan må när man är gravid..
Och att de till och med JÄMFÖR en graviditet med en annan.. det går inte!
Alla reagerar olika och mår olika!
Att man alltid ska känna sig så dum om man mår på ett sätt och sen känna att man inte har rätt att må dåligt för att en annan mår/har mått bra..
Jag skulle ha en viss förståelse om det var män som uttalade sig men det här är kvinnor, såna som har fått barn själva... de kanske har mått bra och har klarat allt som precis innan, men det betyder inte att de kan jämföra det med mig.
Nej, idag är ingen bra dag för mig, jag har bara lust att slänga mig i någon brunn nånstans. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är väldigt få kvinnor som mår bra under hela sin graviditet. Och oftast är det dessa kvinnor som inte kan förstå andra. De flesta har något som gör att man mår dåligt. Det är bara att skita i dem så gott det går. Lyssna inte.

2011-03-14 @ 23:00:02
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: marzuban

onko sulla kipiä vai miten voit huonosti?

2011-03-15 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0