Blir nog av...


Igår fick jag bekräftat från jobbet att jag får semester v.15 och halva v.16, så finlandsresan blir nog av..
Beror bara på ekonomin men med bra planerande ska det nog inte vara nåt problem.
Längtar verkligen efter att få åka dit!

Idag ska vi inte göra nåt speciellt.. bara vara hemma tror jag.
Har precis satt på en maskin med tvätt och ska nog ta å städa lite så fort huvudvärken släpper lite.
Har huvudvärk nästan dagligen vilket inte är så roligt men det är nåt jag har lärt mig att leva med.
Tar inte alvedon förrän det blir riktigt outhärdligt..
Vill inte bli någon pillerknaprare :)

Men vädret utanför kunde ju inte vara bättre!
Plusgrader och solen skiner.. våren kanske kommer ändå :D

Kommentarer
Postat av: äiskä

sun pitää ottaa pieni kävely ulkona päivittäin, niin ehkä päänsärky katoaa ja voit paremmin.

2011-03-06 @ 06:52:20
Postat av: Sophie

Ja, onsdag skulle passa utmärkt! Runt 16.00. Vet du vad? Jag tror jag ahr kvar ditt nummer, jag skickar sms när jag vet mer exakt tid för jag har lektion klockan 2, men vet inte riktigt när den slutar. Men jag hör av mig på telefonen :) Lite märkligt att du också har daglig huvudvärk, för denna veckan har varit hemsk! Jag har haft dunkande och pulserande huvudvärk varenda dag :( Ganska vanligt vid graviditet har jag förstått.. kram

2011-03-06 @ 09:45:40
URL: http://mammasophie.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jo men va bra sig :P då ses vi på söndag!

2011-03-09 @ 13:57:29
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0