Vissa dagar...


...borde inte få existera.
Den här dagen är en sådan dag.
Inte för att det är sveriges nationaldag utan för att allt är bara åt h´vete.
Humörsvängningar, oro, och en massa tankar som dyker upp när man mår som sämst.
Det finns så mkt som behöver ordnas och fixas till innan bebisen kommer men det är inte möjligt.
Så jag oroar mig till tusen över saker och ting istället.
Jag vet att man ska ta en sak i taget och som dem kommer och inte oroa sig i onödan, men hur ska det gå när man har hormoner som är i obalans??

Nej, den här dagen hade jag gärna sluppit.

Kommentarer
Postat av: Nina - tvåbarnsmamma

Oroa dig inte.. Vet att det inte är lätt att låta bli det men det viktigaste har ni ju. Och om det handlar om pengar så kräver den första tiden inte så mycket. Det löser sig ska du se!

2011-06-06 @ 23:21:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0