Sommar!


Nu verkar det som att sommaren äntligen har hittat hit!
Lite jobbigt när man är så där "xtra tung" nu men jag klagar inte!
Hoppas bara att vädret håller i sig så man kan åka å bada lite.

Idag så ska jag nog följa med syrran och hennes familj till varbergabadet och slappa lite därborta.
Hoppas bara att jag hinner då jag måste hämta älsklingen från stan 17.00
Han är iväg och gör riskettan så att han kommer ett steg närmare körkortet :)

Imorn har jag ett besök hos barnmorskan, hoppas att allt går som det ska och att magen växer enligt min kurva.
Har ju börjat få lite bristningar nu och värre lär det bli, men jag var fullt medveten om att jag kommer att få bristningar så det kommer ju inte direkt som en överraskning.
Man får ju nåt fint som belöning <3

Annars så håller tösen på å rör sig så jag är helt öm i magen.. inte många lugna stunder här.
Börjar ju bli trångt nu så det är väl inte så konstigt egentligen.

Nu ska jag ta å äta lite lunch och sen förbereda mig för badet.. om det nu blir av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0