Nedräkning..


Idag är jag ledig och sen har jag bara 4 arbetspass kvar, dvs hela helgen...
Tråkigt men jag får tänka positivt, sista helgen jag jobbar på ett bra tag nu :)

Idag hade jag planer men det verkar inte bli nåt av dem.. om inte skattepengarna trillar in under dagen.
Skulle åkt till mberg och köpt födelsedagspresent till Eya och betalat av barnvagnen..
Men det finns en dag imorn också, börjar ju inte förrän 17...

Sen på lördag är det kalas för Eya :) Tösen börjar bli stor nu.. 3 år :D
Några av hennes presentönskemål är :
Tårta
Racerbil
Filt
Haha, får väl se vad jag köper :D

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Hehe, hon och hennes bilar :P

2011-06-09 @ 18:26:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0