Mår konstigt..


I 3 dagar nu har jag haft lite ont i magen, på vänster sida och det strålar neråt...
Inte konstant men ändå under mesta delen av dagarna.
Tror inte att det är sammandragningar då det är mer ihållande.
Har iof ansträngt mig mer än vanligt under veckan, dels så var vi ju i kolmården och där gick vi hela dagen för att inte snacka om backarna...
Sen har det varit tuffa dagar på jobbet och igår gick jag hem till Angelina och hon har världens jobbigaste trappor i trapphuset, fick ta flera pauser innan jag var uppe hos henne...
Undrar om det kan helt enkelt bero på överansträngning??
Nu har jag varit yr i ett par timmar, mitt blodtryck är antagligen lågt igen...
Så det blir att stanna hemma idag och imorn från jobbet för att inte överanstränga mig mer.
Tycker inte att jag har så pass ont att jag behöver ringa en bm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0