Vätska


Har hittills under graviditeten inte direkt fått en massa vätska i kroppen och svullnat, har bara känt av i fingrarna lite grann men så pass mkt att jag inte kunnat ha mina ringar på mig.
Men idag, då jäklar har det riktigt "smällt" till i fötterna!
Speciellt i den högra.. har en massa vätska och är jätte svullen, känner mig som en elefant :)
Känner verkligen inte igen mina fötter...
Men det var ju inte så oväntat egentligen.. undrade bara när och om det skulle hända..
Det är inte särskilt behagligt, det spänner och värker men snart är det över..
Inte många veckor kvar nu :)

Sen så har jag haft en superdag idag!
Babyshowern var hur trevlig som helst med massa god mat och fina presenter.
TACK ALLA!!!
Bebisen tackar också ;)

Snart ska jag lägga mig i sängen och vila mina stockar till ben :D

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Varsågod! <3



Du får sova med fötterna högt inatt ;)

2011-07-24 @ 23:49:20
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0