Friday


Veckorna flyger bara förbi och snart är det ännu en tisdag.
Tisdagar är de dagar då jag går in i en ny graviditetsvecka och nu är det knappt 3 veckor kvar till beräknad förlossning.
Jag kan nu erkänna att jag börjar känna mig nervös, riktigt nervös..
Jag har inte alls varit det under hela graviditeten och när jag jobbade på förlossningen förra sommaren så längtade jag bara efter att få själv ligga där och ha ont och föda fram ett litet mirakel :)
Men NU... oj oj vad jag är rädd...
Vet inte hur jag kommer att kunna hantera smärtan och hur det kommer att gå.
Vet att det ändå är under en ganska "kort" stund och man får nåt alldeles underbart efteråt men jag kan ändå inte undvika att känna mig rädd och nervös.
Men det är ju bara normalt.
Men det känns skönt att jag kommer att ha så mkt stöd under min förlossning, min helt underbara man och syster kommer nog att underlätta det för mig nåt otroligt. Hoppas jag iaf :)

Idag har jag fixat lite hemma, med det alldagliga, och nu ska jag klä på mig och få hem till syrran en kortis.

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Det är helt normalt att vara nervös och rädd, men det kommer att gå kanonbra ska du se! Du kommer säkert att hantera smärtan jättebra och sen har ni eran lilla skatt hos er! <3 Jag längtar!

2011-07-30 @ 08:25:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0