Vad händer?


Vad händer idag då gott folk?
Inget här iaf... vi slappar och tar det lugnt, allmänt tråkig söndag med andra ord :)
Skulle behöva tvätta lite men tror inte jag orkar just nu...
Det är ju så himla jobbigt att ta kläder och lägga dem i maskinen och sätta på maskinen. Usch :)

Nästa vecka kommer jag att jobba hela veckan!
Blir rätt så jobbigt då jag jobbar varannan kväll och varannan dag... hade lagt schemat innan jag blev gravid och innan jag visste att jag mår så himla dåligt på kvällarna..
Men men, det får lov att gå.

Nu ska jag hitta på nåt.

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till två]

Här görs det ingenting heller.. Förutom de dagliga vardagssysslorna :)

2011-01-02 @ 13:16:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

pahoinvointi menee ohi ajan kans mutta eihän se kivaa ole ja vielä käydä töissä

2011-01-02 @ 16:12:00
Postat av: Nina {Mamma till två}

Vill inte lägga ut en massa bilder på bloggen :) Lägger ut fler på facebook :)

2011-01-02 @ 23:14:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0