Joooobbba.


Ikväll ska jag jobba. Känns så där...
Igår var jag hos läkaren och hon sjukskrev mig 25% i en månad framåt pga min trötthet och blodtrycket.
Hon tyckte att jag skulle fortsätta så men jag får se hur det känns sen, kanske blir bättre.
Så nu i en månad kommer jag att jobba 75% istället för 100.. men vet inte ännu hur mina dagar kommer att se ut, måste prata med chefen idag.

Nu sitter Angelina på flyget på väg till Malaysia. Hon ska vara där i 3 veckor.. helt själv.
Jag förstår inte att hon vågar.. men det är jätte starkt av henne och det kommer att göra henne gott.
Kommer att sakna henne massor <3

Dags för matlagning innan jag åker till jobbet.

Ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Skönt att få vara hemma några timmar extra i veckan :)

2011-01-19 @ 14:52:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0