Jobb


Nu är 2 av 3 arbetspass avklarade den här veckan, har ikväll och imorn dag och fredag kväll kvar.
Det är riktigt slitigt på jobbet just nu så jag är xtra trött och öm i kroppen.
Inte kul, men så är det när man jobbar på en tung avdelning.
Men jag misstänker att om inget dåligt händer så när jag blir större måste jag gå ner i procent... om det fortsätter som det gör på jobbet så vet jag att jag inte kommer att klara av att jobba 100%...
Men för tillfället ska jag kämpa på :)

Den här veckan kommer jag inte att ha tid över till familj och vänner, känns lite jobbigt men jag är alldeles för trött för att orka ta mig någonstans.
Men imorn ska vi hem till Mandy en sväng efter jobbet någon gång eftersom hon fyller år.

Nu ska jag ta och dricka kaffe och äta frukosta, ville bara visa att jag lever... knappt :)

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till två]

Jag tycker att du borde gå ner i procent redan nu.. Till 90% iallafall. Kanske inte blir sådär jättemycket skillnad men någon extra dag ledig här och där kan vara värt det.

2011-01-05 @ 11:10:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Visste att du hade mycket på jobbet den här veckan, har därför inte hört av mig heller. Du klarar av det. Kram SEs imorgon!!!

2011-01-05 @ 16:14:44
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0