Inget konstigt här inte..


Igår skulle jag ju ha lagt upp bild från en konstig tid i mitt liv..
Har tänkt och funderat på det hela gårdagen men jag tycker inte att det finns nån speciellt konstig tid i mitt liv.
Å även om det finns så är det före digitalkamerans tid ;)
Dvs så har jag inga kort på datorn från tiden då jag var yngre.
Så jag ska faktiskt ta å hoppa över den bilden.
Bara så där :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, älsklingen åker till nora å ska sova över där så jag blir ensam hemma.
Känns konstigt för det händer typ aldrig :)
Men städning av garderoben finns på min "to-do-list" idag iaf och tvätta kläder.
Men det vill jag ju inte hålla på med hela dagen heller.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0