Hittat!


Nu har jag äntligen hittat min kameraladdare!! :)
Den var inte så väl gömd som jag trodde, behövde bara böja mig ner lite och lyfta på en väska och där var den..
Haha, lat man är :)

Idag har jag varit duktig.. har diskat en stooor disk, tvättat kläder och mer ska tvättas och småplockat efter gårdagens besök :)
Mandy kom hit med zorro och vi umgicks och lagom till maten var klar kom även Angelina.
Sen satt vi bara och slappade och när vi skjutsat hem Mandy så satte vi oss och kolla på film.
Vi skulle se Stephen Kings Rose Red, har sett den för läääänge sen, men ingen av oss kom ihåg att den var 4 timmar lång!! :)
Snacka om att jag var trött efteråt :)
Angelina åkte till jobbet för ett tag sen och älsklingen är på arbetsförmedlingen.
Jag ska fortsätta med mitt plockande här hemma tills älsklingen ringer så ska jag åka å hämta honom.

Senare sen så ska jag åka till Kumla och träffa Paola, har inte sett henne på evigheter.

Kommentarer
Postat av: saaandraa

sv: ja, men kunde ändå inte plugga. hade ett annat prov att göra samma dag, haha. Men det går nog bra ändå :)

2011-01-11 @ 22:08:13
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0