Bokat


Nu har jag bokat resa till Finland...
Tänkte att det är lika bra att boka även fast vi inte vet om vi kan åka, då har vi iaf garanterat plats.
Behöver ju inte betala förren 1/4 så då vet vi ju :)
Tänkte isf åka 11/4-20/4.
Billigt blev det också! 680kr tur och retur för 2 pers med hytt och bil :)
Men det är ju inte det som kostar när man åker utan det är bensinen..
Så nu gäller det bara att vi sparar och att jag får semestern beviljad så att vi kan åka :)
Vill verkligen komma bort ett tag och längtar ju efter familjen i Finland!
Då kommer jag att vara runt v23 så jag hoppas att jag orkar köra hela vägen...
Det får bara bli en massa stopp på vägen...
Enda nackdelen var att på ditvägen fanns ingen kvällsbåt så då får vi ta dagbåten och då kommer vi att vara framme sent på natten... och jag kommer att jobba kvällen före och vi måste åka härifrån runt 4 på morgonen så jag kommer nog att vara rätt så sliten...
Men när vi kommer hemåt så är det kvällsbåt, det blir skönt.

Nu ska jag hem till syrran en sväng, sen ska jag hem å diska och tvätta lite kläder.
Ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0