3 bilder


Nu måste jag lägga upp tre bilder.. som jag lovat.
Tycker dock att det är lite svårt...
Ska lägga upp en bild på någon som är snäll, och det finns ju jätte många som är snälla!
Svårt att välja en person...
Men jag lägger upp den här bilden så får jag med några styckna iaf :D



Sen så är det bilden på någon jag kan berätta allt för, och det finns även där några styckna, dock inte lika många.
Men det får bli en bild på Angelina :)



Å sen den svåraste bilden av alla... en bild på min vardag...
Det tror jag inte att jag har någon..
Gör inte så mkt heller så det är ingen idé att ta någon bild för det är inte ens intressant.. :)
Men här är en bild som beskriver det ganska så bra ;)



Tack och hej, leverpastej!!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kul med många bilder :) Sista passade väldigt bra in på dig haha skoja bara <3

2011-02-05 @ 22:31:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0