Min månad :)

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ

Då var det dags för bokstaven D och det får bli då December.

Den här månaden, varje år faktiskt :), så fyller jag år.
Vill inte bli äldre, vill inte fira att jag blir äldre, men jag vill ha en dag då man träffar sina nära och kära och bara umgås. Den här gången kommer jag att bjuda till fika 17/12, alltså inte på min födelsedag som är 3 dagar senare.
Tänkte att det är lättare att ta det på en helg och inte lika nära julen som det annars skulle vara.
Vad blir jag då? 28... 2 år ifrån 30!!
Så det är verkligen inget att fira :)
Sen så är december speciellt i år också, då det blir Olivias första jul :)
Inte för att hon förstår så mycket som nästa år, men det ska bli mysigt ändå. Hur vi ska fira julen har vi inte riktigt bestämt än, men ännu är det nästan 2 veckor kvar.
Antingen bir det här hemma, med mamma och hennes man och kanske syrran och hennes familj, eller så blir det hos svärisarna. Vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi ska se till så att olivia och vår bebis blir riktigt bra vänner :) Tråkigt att vi inte kan komma på lördag men som sagt, vi får ta igen det med middag någon dag framöver :)



Haha ja, åker ni till finland måste ni ju bara köpa något med mumin till lilla bebisen :) Häftigt att ha en liten mumin direkt importerad från finland liksom, haha :D

2011-12-12 @ 19:23:20
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0