Borta hela dagen..


Igår var jag i marieberg så gott som hela eftermiddagen, sen åkte jag en sväng till mandy och hälsade på.
När jag kom hem var det nästan sovdags för Olivia och sen fick jag sitta och pusta ut för mig själv en stund :)

Idag har vi varit ute och flängt också. Först var det bvc och resultatet blev ca 8500g (kommer inte ihåg exakt nu) och 64cm :D
Sen när vi var klara där tog vi en promenad till city gross, handlade den sista julklappen där och sen gick vi till vivalla en sväng för att hälsa på lite fastrar :D
Gick hem efter en stund och handlade lite kött på tempo och kom på att vi behövde ju ha lite grejer till som jag glömt att köpa, så det var bara att ta en promenad till ica i mellringe :)
Så jag vet inte riktigt hur långt jag har gått idag sammanlagt, men långt :D

Sen kom mamma å mika förbi och snart ska jag börja steka lite köttbullar inför imorn.
Ikväll när älsklingen kommit hem så ska vi till vivalla en sväng, vi ska ju inte dit imorn så får ta det idag.
När vi kommer hem måste jag marinera lite kött som ska göras iordning imorgon och självklart så ska skinkan in i ugnen :D
Fullt upp de här dagarna, ser fram emot söndagen då vi kan bara slappa och ta det lugnt och äta "rester" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0