Sakta men säkert...


Nu börjar vi nog landa lite efter förlossningen, börjar förstå att tjejen som vi har här är verkligen våran :)
Det var en riktigt jobbig förlossning, tog så många timmar, men i slutändan är det verkligen värt det.
Ut kom det finaste och underbaraste <3
Jag är fortfarande väldigt öm och har ont men det blir nog säkert bättre snart.
Ska försöka skriva en förlossningsberättelse någon dag, när jag väl har lite mer distans till förlossningen.
Har bara inte så stor koll på allt som hände för jag var ganska borta stora delar av förlossningen.
Eller så snor jag syrrans berättelse när hon är klar med den ;)

Nu ska jag gå å äta lite frukost, mina 2 älsklingar sover fortfarande :)

Kommentarer
Postat av: Nina - tvåbarnsmamma

Jag och markus finns ju till för att berätta ungefärliga tider och så :) sen så är det ju alltid roligare att läsa en förlossning så som du upplevde den :) du får ju såklart sno min också men försök knåpa ihop en egen ändå :)

2011-08-27 @ 08:58:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0