Inte hela.


Tydligen så var det inte hela slemproppen som släppte förra veckan.
Idag verkar resten ha kommit...
Den släpper ju oftast i delar men trodde att det var hela då det var så mkt.
Men vi får väl se vad som händer nu...
Jag har iaf fått en tid nu till specialmödravården på torsdag morgon för kontroll och ultraljud och eventuell igångsättning om inte bebisen bestämmer sig för att komma tidigare.
Känns skönt att ha ett datum iaf att se fram emot, som inte är alltför långt bort.
Så till helgen borde bebisen vara hos oss iaf :)

Annars så händer inte så mycket.. jag hade förväntat mig mer stöd från omgivningen, speciellt då jag faktiskt ALLTID ställer upp för alla andra. Men man märker snabbt vilka som bryr sig och vilka som bara låtsas.
Eller kanske inte låtsas men som inte anser att jag behöver stöd under den här perioden.
Alla har sina egna liv och bekymmer mm, det förstår jag fullständigt.
Men ändå känns det som att jag förväntas ändå komma springandes när andra bara kan strunta i mig när jag behöver någon.
Men men, sånt är livet och jag ska sluta bry mig nu. Jag kommer att ha helt andra prioriteringar snart, dvs min familj och det räcker gott och väl för mig.
De som inte brytt sig nu, behöver inte bry sig sen heller. Vi klarar oss alldeles utmärkt ändå.

Ville bara lufta av mig lite, har tänkt på det här nu ett tag, och verkligen uppmärksammat hur vissa personer inte orkar/kan/vill finnas där för en. Personer man ändå trodde skulle det..
Men lika bra att leva mitt liv så får de leva sina.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ville bara sända en styrkekram. Har följt din blogg ett tag, fick barn i mars så kul att följa andra. Kan tänka mig hur jobbigt det måste vara nu att gå o vänta.Bebisen kommer ju när den är redo, sa dom till mig hela tiden iaf.

2011-08-22 @ 13:56:11
Postat av: Mandy

Hoppas verkligen inte du syftar på mig. Idag kunde jag inte för hade fullt upp med skolsaker och annat skit, jag har fått den uppfattningen att du inte orkat umgås med folk när det dragit ut på tiden. Ibland måste du nog säga rakt ut att du behöver stöd för du visar en sån stark personlighet utåt att man inte tror att du behöver det vissa gånger. Ber om ursäkt ifall jag har på något sätt fått dig bli ledsen, har alltid ställt upp för dig och kommer att göra det i fortsättningen oxå, lite svårt bara den sista tiden när man själv mått som man gjort!



Puss och kram

2011-08-22 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0