Ingen lust...


Nu har jag tappat glöden helt..
Ingen lust med nåt längre. Det är för tungt och det känns som att tösen trivs alltför bra där i magen.
Visst, det är beräknat till imorn och förmodligen kommer jag att gå över tiden men jag orkar inte längre...
Känner mig så stor och orkeslös..
Tiden går så himla sakta nu, orkar inte bara sitta hemma och vänta men orkar inte göra en massa saker heller..
Inte lätt den här sista tiden måste jag säga.

Inatt har jag knappt sovit nåt känns det som.
Hade obehagskänsla i magen och vaknade till hela tiden.
Sen så att det var fullmåner gjorde nog inte saken bättre, brukar sova sämre då.
Varför vet jag inte.

Får väl se om jag orkar göra nåt idag, måste iaf gå å duscha... orkar egentligen inte med det heller :)

Kommentarer
Postat av: mami

koita nyt vain jaksaa vielä hetki

2011-08-14 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0