Can´t sleep


Just nu är det omöjligt för mig att sova...
Det är föööör varmt!
Även fast fläkten är på i sovrummet så går det bara inte.
Är hur trött som helst.. vad ska jag göra? :(
Att jag har ett element i magen underlättar ju inte :)

Annars så tycker jag att det är hur underbart som helst att vi haft sånt fint väder de senaste dagarna!
Måste verkligen passa på å ta vara på de dagarna nu och gå å bada eller nåt, innan bebben kommer å innan det blir höst igen.

Nu ska jag ta å surfa runt å förhoppningsvis blir jag så trött att jag klarar av att somna i den här värmen.

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Haha har ju inga bilder på mig själv typ ;) fast just från den gången finns det, men ingen som jag är nöjd med :)

2011-08-04 @ 23:09:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0