Storm


Man kan nästan säga att det är storm här på landet.
Man blåser nästan bort när man är ute, och det är där jag och älsklingen har spenderat hela dagen idag..
Håller på å lägger panel i pappas grillstuga..
Det går jätte bra, har lärt mig att hantera en spikpistol :D
Jag är ju inte den händigaste personen här på jorden men det ser ut att bli fint och rakt :)

Igår så premiärgrillade vi inför den här sommaren, kött och korv, jätte gott verkligen! fast man kunde inte sitta utomhus men det gjorde inte så mkt.

Imorn ska vi åka till Vasa, ska sova där 2 nätter innan det är dags att åka hemåt.
Tiden har gått ganska så snabbt och det känns lite tråkigt.
Men pappa och dem ska komma i sommar så det är knappt 2 månader tills vi ses igen.
Sen ska vi försöka åka på senhösten igen med lilla bebben :)

Nu ska jag gå och fortsätta med arbetet, var tvungen att ta en liten paus..
Får ju så himla ont av att bara göra lite småsaker.. inte bra.

Have a great day!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Det finns alltid "jobb" att göra när man kommer dit hehe Men kul är det!

2011-04-17 @ 23:10:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0