Slut...


Jag är helt slut.. bara jobbat i 3 dagar..
Usch vad mkt det påverkar hela kroppen att vara gravid.
Men ändå njuter jag av graviditeten och bara längtar tills jag blir större :)
Fast då vill jag ju inte jobba förstås ;)
Men det blir riktigt fina pengar till nästa vecka eftersom jag jobbat 3 av 4 storhelgs-dagar..
Så jag klagar inte :)

Nästa helg måste vi åka ut på en barnvagnsjakt. Eller vi ska till 2 butiker bara.
Första är i kumla, ska kolla ifall vagnen som vi vill ha är billigare där och om inte så åker vi till babyproffsen i mberg och beställer en vagn därifrån.
Så ett steg närmare bebis blir det då :)



Här är min söta 1åriga lillebror :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Lilla fjutten :D

2011-04-25 @ 22:55:12
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0