Lördag.


Idag har vi varit och firat svärmor som fyller år.
God tårta och bra sällskap.

Sen kom vi hem för att mysa framför en bra film, eller trodde vi iaf..
Vi tittade på "black swan" och den var inte särskilt bra..
Speciellt inte så bra som kritikerna säger.
Den var bara långtråkig till att börja med.. lite halvskum fast jag förstår egentligen varför.
Det var väl det som var själva grejen.
Men vi satt och väntade på att något skulle hända, eftersom det var en thriller, men den spänningen uteblev.
Men visst, den var ju inte den sämsta filmen jag sett och det går att titta på den.
Men jag hade ju inte velat se på den på bio om man säger så...
Nu kanske jag förstörde filmen för vissa, men lyssna inte på mig!
Jag har jätte dålig smak när det gäller filmer ;)
Så ni kanske tycker att den här filmen är hur bra som helst istället :D

Nu ska jag gå å lägga mig, imorn ska vi bjuda hem Nina&Co. på lite mat så vi måste åka å handla och framförallt planera vad det ska bjudas på... efterrätten är klar.. hehe.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0