Just ja..


Har ju känt småsparkar i magen nu i en veckas tid, men igår när vi låg i sängen så kunde älsklingen för första gången känna sparkarna utanpå magen!
Han har ju väntat på att få känna dem nu ett tag och igår så var hon ganska livlig på kvällen så han vart så glad!
Fast de är fortfarande ganska svaga men absolut kännbara.
Min moderkaka ligger ju framtill vilket gör att allt sånt kommer lite senare än vanligt.
Det är en konstig och härlig känsla de där sparkarna, men jag vet att det kommer att komma en tid i graviditeten då sparkarna inte kommer att vara så sköna :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jo men det känns som att vi ska alltid vara hos mig. Jag jobbar och pluggar oxå hur som helst men man kan planera och bestämma en dag! Blir bara så trött för att vem det än gäller och vem jag än umgås med så är det jämt hos mig.. Då känner man ingen glädje i det hela då man får servera jämt. Jag har väldigt dåligt med tid nu oxå och då vill man ju lägga sin fritid på¨något vettig och på allting som måste fixas hemma. Men hör av er någon dag då jag kan komma förbi?

2011-04-03 @ 20:43:06
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0