Hembakat bröd


Just nu håller jag på å bakar supergoda solrosfrallor.
Eller bakar än så länge inte utan väntar på att degen ska jäsa klart.
Det är så himla gott men jag är lite för lat för att orka baka oftare..

Idag ringde jag sjukgymnasten och jag ska gå på drop-in där imorn.
Annars har de 1 månads väntetid och så länge kan jag inte vänta.
Men jag får bara hoppas på att få en tid imorn, ska vara där direkt kl 8 när de öppnar.
Då har jag störst chans att få en tid.
Hoppas bara att jag kan få lite hjälp med mina problem :)

Annars så händer inte mkt idag, måste nog åka och byta däck eftersom det här är den enda dagen i veckan då jag inte har fullt upp.
Imorn blir det lite besök här hemma mm under dagen och sen jobbar jag hela helgen och sen på måndag morgon åker vi ju till Finland.
Känns så otroligt skönt att få ett avbrott från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0