Avklarad


Första arbetspasset på 2 veckor avklarad.
Det var en lugn kväll på avdelningen men ändå fick jag ont i min muskel..
Jobbigt.
Alla hade med sig lite mat idag så vi åt gott.
Potatisgratäng, rostbiff, skinka, grönsaker, fetaoströra, ananas mm.
Det fanns även en massa godis, kex, ost, vindruvor och dryck så jag är fortfarande mätt!
Och vi orkade inte ens äta vissa saker, men då finns det grejer kvar imorn att äta :)
Sen så hade vi fått påskpresent från avdelningen, choklad och ett personligt stetoskop. Mkt trevligt :)
Imorn och på måndag jobbar jag dag, det ska bli skönt, speciellt om det är fint väder.. får passa på att njuta av de här varma dagarna.

Kommentarer
Postat av: saaandraa

sv: Jaa, jag pratade med henne om det :)

Ska nog sommarjobba där och så

2011-04-25 @ 16:20:40
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0