Wish me luck!


Idag ska jag på arbetsintervju på ortopeden.
Så önska mig lycka till!
Jag hoppas att jag får vikariatet, behöver jobba!
Speciellt nu när vi planerar familj å allt, måste jobba upp föräldrapenningen.
Jag är ju inte gravid än så det går nog bra.
Sen så har jag knappt ett halvår kvar tills jag blir fastanställd :)
Så det är bara att kämpa på!

Sen så fick vi bilderna idag :) Så i helgen eller nåt så måste vi åka å handla lite material till korten och sen när jag fått lön nästa vecka ska vi skicka iväg tack-korten.
Äntligen säger nog många :D
haha.
Sen så framkallade vi några dubletter också som man kan ge bort.
Bara att säga till om det är någon som vill ha nåt kort!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det ligger i Afrika, visste du inte det ;O

jag som trodde att du kunde Tanja, ahhaah :D

2010-09-16 @ 22:12:19
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0