Testlagret


Igår beställde jag graviditetstester från testlagret.se och idag fick jag dem på posten.
Snabb och bra leverans måste jag säga! :)
Men de hade slut på testerna jag beställde så de skickade några andra istället... gratis!
Sen när de får in dem som jag beställde skickar de paketet till mig.. riktigt bra måste jag säga!

Så första testet togs idag, blev negativt.
Direkt efter började min "efterlängtade" lingonvecka... men det är bra, nu har jag nåt att utgå ifrån :)
Hade ju hoppats att jag var gravid men på ett sätt är det bra att jag inte är det ännu.
Måste ju fixa jobb efter mitt nuvarande vik så att jag får upp föräldrapenningen...
Men nästa månad så plussar jag gärna på stickan ;)
Fast jag har en känsla att för mig kommer det att ta ett bra tag innan jag blir gravid...

Men jag lever på hoppet!! :D
Båda vill gärna ha barn.

Nu ska jag förbereda mig för jobbet, jobbar kväll idag och dag imorn.

Kommentarer
Postat av: homogubbe med liten balle

ne här blir inga barn gjorda ;);P;D love youuuuu

2010-09-09 @ 20:49:13
URL: http://gameandguitar.blogg.se/
Postat av: äiskä

huomenta! pappa leikattu ja voi hyvin on vaan kipeä

kaikilta terveisiä

2010-09-10 @ 06:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0